יום ראשון, 13 באוקטובר 2013

צבעוני או לא צבעוני – זו השאלה

המלצה של מנהל הבלוג: חברת גליק מציעה אפליקציית MIX & Match ייחודי לבחירת בגד ים!

נשים מתחלקות לשני סוגים – אלו שאוהבות בגדים צבעוניים, עם הדפסים ופרחים, מקושקשים ועליזים מאד ואלו שמעדיפות את המראה הסולידי ושהמחשבה על בגד אדום, כתום, עם פרחים כחולים, סגולים או ורודים עושה להן חלחלה. קניית בגד ים חדש היא ההזדמנות להתנסות גם בצבע וגם במראה הסולידי בקטן, בלי להתחייב. 


שחור – לאו דווקא מרזה

נשים רבות בוחרות באופן אוטומטי בבגד ים שחור מתוך מחשבה ששחור מסתיר ומחפה על איזורים בעייתיים בגוף ויותר מראה רזה יותר. חשוב לזכור שלא תמיד שחור הוא צבע מרזה. בגדי ים צבעוניים, בייחוד אם מדובר בהדפסים, יכולים להסתיר בצורה טובה בטן עם כפלים וצלוליטיס. נשים רזות שאין להן חזה גדול יכולות לבחור ביקיני עם הדפס צבעוני וליצור בכך עניין ועומק. 

למי כדאי בכל זאת ללבוש שחור? נשים רזות במיוחד שרוצות להשיג מראה מלא יותר, יכולות לבחור דווקא בבגד ים שחור שייתן להן מראה אלגנטי ואסוף יותר מאשר בגד ים צבעוני עם הדפס דרמטי. הטיפ הכי טוב הוא ללכת ולנסות גם בגד ים בצבע סולידי וגם בגד ים צבעוני ולא לבחור באופן אוטומטי בבחירה בה אנחנו רגילות לבחור תמיד. 


ההדפס הנכון בזמן הנכון

היום בגדי הים מתכתבים באופן קבוע עם האופנה של בגדי הקז'ואל ובגדי הערב. זוהי הסיבה שבכל עונה ועונה מעצבי בגדי הים מוציאים קולקציות עשירות בהדפסים, צבעים ודוגמאות מגוונות. צבעוניות עשירה של בגד הים אפשר לאזן עם פריטים נלווים שיהיו שקטים יותר – למשל לבחור תיק בגוון נייטרלי, כובע קש בצבע חום בהיר או עליונית בלבן. כך תצרו מראה שמח וצבעוני בלי להגזים. 


עוד טיפים שלא כדאי לפספס

הנה כמה טיפים על בגדי ים וצבעים שכדאי לזכור:

  • פסים בשחור לבן לאורך יוצרים אשלייה של גובה בעוד שפסים לרוחב בכל צבע שהוא יצרו אשלייה של גוף רחב יותר. 
  • הדפסים גדולים מתאימים יותר לנשים רזות בעוד הדפסים של פרחים קטנים יתאימו לנשים מלאות יותר. 
  • שילוב של שחור עם צבע חזק כמו צהוב, ורוד או ירוק יוצרים מראה ספורטיבי ועכשווי, בייחוד אם מדובר בצבעי ניאון. 
  • חזה גדול כדאי להסתיר עם בגד ים עם הדפסים בעוד שחזה קטן יזכה להדגשה מיוחדת בבגד ים מטאלי. 
  • אם אתן לא אוהבות לשלב צבע בבחירת בגד הים, מומלץ להוסיף להופעה אביזרים צבעוניים.